سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

لیونل مسی ، امضای لیونل مسی

اغلب هواداران فوتبال برای گرفتن امضا از بازیکنان محبوبشان از پیراهن، توپ، دفتر و غیره استفاده می کنند ولی یک هوادار آلمانی پشت گوشی اپل خود را بهترین جا برای امضای لیونل مسی انتخاب کرده است.

 

 

پس از آن که لیونل مسی ، ستاره آرژانتینی بارسلونا روی پای ماتیاس زاکاریاس ، نوجوان هموطنش را امضا کرد ، او که نمی خواست این امضا هرگز پاک شود آن را روی پای خود خالکوبی کرد. ماتیاس به شدت به مسی علاقمند است و حتی یک ترانه و یک ویدئو را برای تجلیل از ستاره بارسلونا ساخته است.

 

خالکوبی امضای مسی روی پای یک هوادارنمونه دست خط و امضای مسی + عکس

یک ایرانی، فرشی ایرانی با نقش لیونل مسی را به خانه او می‌برد و این ستاره فوتبال جهان هم با دیدن فرش، هیجان‌زده می‌شود و آن را امضا می‌کند تا در یک خیریه به فروش برسد.

سایت برنامه نود با ناتان قبادی، روابط بین‌الملل باشگاه هنرمندان و هماهنگ‌کننده این بازی بزرگ گفت‌وگو کرد. در خلال این گفت‌وگو متوجه شدیم که فرش ایرانی را که لیونل مسی آن را امضا کرده است، همین آقای قبادی به خانه مسی در بارسلونا برده و امضا را از او گرفته است. قبادی در این گفت‌وگو به صورت کامل ماجرا را شرح داده است.

 

 

 

 

به گزارش فوتبال آنلاین ،لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا تصویری از پیراهنش که در حال امضای آن است را در شبکه‌های اجتماعی گذاشته تا اهالی دنیای فوتبال از این موضوع که رابطه میان او و هم‌تیمی سابقش همچنان صمیمانه است، مطلع کند. 

 

مسی روی این پیراهن با دستخط خود این جمله را نوشته است: برای دوستم «رونالدینیو» از صمیم قلب. بهترین آرزوها را برایت دارم.»
نمونه دستخط و امضای مسی

دستخط مسی وقتی از صمیم قلب آرز می کند!

 

 






تاریخ : یکشنبه 94/9/22 | 10:11 عصر | نویسنده : M-S | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اریک صدا